Πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαρτίου 2018 στο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδιών (ΚΒ’) σεμινάριο επιμόρφωσης κατάρτισης Διευθυντών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος της ΠΕ/ΕΑΑ, στη βάση της διεξαγωγής του δειγματικού μαθήματος «Tα Mικροπλαστικά», τα οποίο εντάσσεται στη διερεύνηση της Αειφόρου Περιβαλλοντικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Σχολείου με θέμα «Εξωραϊσμός της σχολικής αυλής μέσω της μείωσης των απορριμμάτων και της δημιουργίας χώρων πρασίνου».
Το μάθημα εφαρμόσθηκε στην Στ’ τάξη του σχολείου και οργανώθηκε σε τα βασικούς σταθμούς, μέσα από τους οποίους εξετάσθηκε το πρόβλημα των μικροπλαστικών μέσα από διάφορες πτυχές. Το μάθημα είχε διάρκεια 80 λεπτά και μετά την ολοκλήρωσή του, ακολούθησε συζήτηση με τους/τις Διευθυντές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολείων του Δικτύου αναφορικά με τη διασύνδεση της Αειφόρου Περιβαλλοντικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής με το Αναλυτικό Πρόγραμμα της ΠΕ/ΕΑΑ, μέσα από την εφαρμογή των δεικτών επιτυχίας και δεικτών επάρκειας.
Πραγματοποιήθηκε την 1η Μαρτίου 2018, στην Δ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου Δασουπόλεως (ΚΒ’), δειγματικό μάθημα αναφορικά με την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ)/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ), στη βάση της υλοποίησης της Αειφόρου Περιβαλλοντικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΑΠΕΠ) του Σχολείου και της εφαρμογής των δεικτών επιτυχίας και επάρκειας που έχουν τεθεί για την εφαρμογή του Αναλυτικού της ΠΕ/ΕΑΑ.
Το μάθημα στηρίχθηκε σε στόχους της ΑΠΕΠ του σχολείου, το οποίο εξετάζει το πρόβλημα της Λειψυδρίας στην Κύπρο. Το μάθημα ήταν βιωματικό και αναπτύχθηκε σε 5 σταθμούς μέσα από τους οποίους εξετάσθηκε το θέμα σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο, μέσα από συγκεκριμένα σενάρια μάθησης, τα οποία οι μαθητές/τριες επεξεργάσθηκαν σε κάθε σταθμό. Η διάρκεια του μαθήματος ήταν 1 ογδοντάλεπτο.