«Ομαδοσυνεργατική Μάθηση: Για ένα Ανθρώπινο και Δημοκρατικό Σχολείο» (19 και 26 Ιανουαρίου 2013)

Στα πλαίσια του συγκεκριμένου συνεδρίου επιδιώχθηκε στη βάση της φιλοσοφίας των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων να αναδειχθούν οι διαδικασίες και οι στόχοι που είναι σημαντικό να επιτευχθούν μέσα από αυτά, έτσι ώστε ο/η εκπαιδευτικός να ασκήσει την παιδαγωγική του/της αυτονομία για την οργάνωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας και διδασκαλίας που να καταλήγει σε μάθηση για όλους τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ως προς τη φιλοσοφία και την παιδαγωγική της αποτελεί κατεξοχήν αντικείμενο εφαρμογής της ομαδοσυνεργατικής μάθησης και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Στη βάση αυτή, τα εργαστήρια που οργανώθηκαν για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο συγκεκριμένο συνέδριο, επικεντρώθηκαν στην ανάδειξη του τρόπου αξιοποίησης του Αναλυτικού Προγράμματος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη για την προώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης και στην πρακτική εφαρμογή παραδειγμάτων διδακτικών στρατηγικών, όπως η μελέτη πεδίου, το παιχνίδι ρόλων κ.λπ., για την προώθηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

ΘέμαΑρχείοΗμερομηνία
Η ομαδοσυνεργατική μέθοδος και η διαφοροποίηση της διδασκαλίας στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη 12/04/2013